Sections:

Article

Chicago Sun-Times reports a scandal when Catalyst breaks the story, but ignores the source of its stories about the Claypool bureaucracy when Substance first publishes it...

For 15 years, Chicago's corporate media has discriminated against Substance. Even though the Chicago Sun-Times dispatched a report for two full days to interview me and the people of Substance after we were sued for $1.4 million by Paul Vallas and the Board of Education in 1999, no story reporting the facts about the publication of the CASE tests in Substance ever appeared in the pages of the Sun-Times. And since that year, the Sun-Times has regularly "borrowed" stories that first appeared in Substance, but never gave credit.

Most recently the joke repeated itself on August 31, 2015, when the Sun-Times published, patting itself on the back, a story that Substance had originally published on August 29, 2015.



Comments:

Add your own comment (all fields are necessary)

Substance readers:

You must give your first name and last name under "Name" when you post a comment at substancenews.net. We are not operating a blog and do not allow anonymous or pseudonymous comments. Our readers deserve to know who is commenting, just as they deserve to know the source of our news reports and analysis.

Please respect this, and also provide us with an accurate e-mail address.

Thank you,

The Editors of Substance

Your Name

Your Email

What's your comment about?

Your Comment

Please answer this to prove you're not a robot:

5 + 2 =